Overslaan naar hoofdinhoud

Kaspersky Lab benoemt Martijn van Lom tot Head of European Marketing

5 maart 2018

Martijn van Lom (41) is benoemd tot Head of European Marketing bij Kaspersky Lab.

Utrecht, 5 maart 2018Martijn van Lom (41) is benoemd tot Head of European Marketing bijKaspersky Lab. Vanaf 1 april 2018 start hij in zijn nieuwe functie. Daarin rapporteert hij aan Ilijana Vavan die onlangs is benoemd als Managing Director voor Europa. Totdat zijn opvolging is geregeld, blijft hij ook verantwoordelijk voor de Benelux-organisatie van Kaspersky Lab.

Martijn van Lom is sinds 2010 in dienst bij het cybersecurity bedrijf. Hij is begonnen als Managing Director voor de Benelux en Head of Corporate Sales in de Nordics. In 2012 werd hij benoemd tot General Manager voor zowel de Benelux- als de Nordic-regio. Sinds eind 2014 heeft Van Lom zich als General Manager Kaspersky Lab Benelux volledig gericht op de Benelux om deze regio maximaal te kunnen laten groeien. Daarnaast schrijft hij regelmatig columns en artikelen voor onder andere Computable, DutchCowboys, Business & IT, BlogIT, Executive People en Dutch IT-Channel en spreekt hij op evenementen over security-gerelateerde onderwerpen. Van Lom heeft eerder voor Kaspersky Lab gewerkt als Sales Manager voor de Benelux van 2005 en 2008. Buiten zijn dienstverband bij de leverancier van cybersecurityoplossingen was Van Lom werkzaam bij verschillende IT-organisaties en leverde hij als freelance management consultant diensten aan organisaties als BenQ, Fujitsu, Siemens en Heineken.

“Onder zijn leiding is Kaspersky Lab uitgegroeid tot een top 5 speler in de cybersecurity markt van de Benelux. Martijn is een hele creatieve en innovatieve leider. Zijn nieuwe manieren van werken en ideeën dragen significant bij aan onze succesvolle resultaten. Die gaan hem ook verder helpen in zijn nieuwe rol als Europese Marketing Directeur,” vertelt Ilijana Vavan.

“Uiteraard ben ik zeer vereerd en trots op mijn nieuwe rol om ons bedrijfssucces verder uit te bouwen samen met mijn Europese collega’s. Intensieve samenwerking tussen onze verschillende bedrijfsdisciplines, plus klanten en partners helpen aan nog meer innovatieve proposities zullen onderdeel zijn van mijn nieuwe agenda,” zegt Martijn van Lom.

Kaspersky Lab benoemt Martijn van Lom tot Head of European Marketing

Martijn van Lom (41) is benoemd tot Head of European Marketing bij Kaspersky Lab.
Kaspersky logo

Over Kaspersky

Kaspersky is een internationaal bedrijf dat is opgericht in 1997 en dat is gespecialiseerd in cyberbeveiliging en digitale privacy. Dankzij de uitgebreide bedreigingsintelligentie en beveiligingsexpertise van Kaspersky zijn tot nu toe meer dan een miljard apparaten beschermd tegen opkomende cyberbedreigingen en gerichte aanvallen. Kaspersky transformeert voortdurend haar innovatieve oplossingen en diensten om bedrijven, kritieke infrastructuren, overheden en consumenten wereldwijd te beschermen. Onder het allesomvattende beveiligingsportfolio van Kaspersky vallen toonaangevende endpointbescherming, gespecialiseerde beveiligingsproducten en diensten, evenals Cyber Immune-oplossingen waarmee geavanceerde en evoluerende digitale bedreigingen kunnen worden bestreden. We helpen meer dan 200.000 zakelijke klanten te beschermen wat het belangrijkste voor ze is. Meer informatie vind je op www.kaspersky.nl.

Verwant artikel Information