Voor alle apparaten
- Internetverbinding vereist voor productactivatie, updates en toegang tot bepaalde functies
- Een My Kaspersky-account is vereist om het abonnement te gebruiken
- Webcam- en microfoonbeheertechnologie kan alleen op pc's worden uitgevoerd. De functie is beschikbaar voor diverse compatibele webcamera's. Voor een volledig overzicht van compatibele apparaten ga je naar: https://support.kaspersky.com/15783#cameras (voor PCs) en https://support.kaspersky.com/15784#cameras (voor Macs)
Windows®-desktops en -laptops
- 1500 MB vrije ruimte op de harde schijf
- Microsoft Windows 11¹ Home / Pro / Enterprise²
- Microsoft Windows 10¹ Home / Pro / Enterprise²
- Microsoft Windows 8 & 8.1 / Pro / Enterprise / 8.1 update²
- Microsoft Windows 7 Starter / Home Basic & Premium / Professional / Ultimate – SP1 of hoger²
- Processor: 1 GHz of sneller, x86 of x64
- Geheugen (RAM): 1 GB (32-bits) of 2 GB (64-bits)
- Minimale schermresolutie: 1024 x 768
Mac®-desktops en -laptops
- 3455 MB vrije ruimte op de harde schijf
- Geheugen (RAM): 4 GB
- macOS® 11 – 14
Android smartphones en tablets³
- Android™ 8 – 14
- Minimale schermresolutie: 320 x 480
iPhone en iPad
Houd er rekening mee dat we geen ondersteuning bieden voor bètaversies/previewreleases van nieuwe besturingssystemen. Alleen definitieve, officieel verschenen besturingssystemen worden door het product ondersteund.
¹ Als je Windows 11/10 gebruikt, moet je mogelijk alle beschikbare patches voor je Kaspersky-beveiligingssoftware downloaden en installeren. Het product is niet bedoeld voor gebruik op Windows 11/10 Mobile/S/Education/IoT Core-edities.
² Sommige productfuncties werken mogelijk niet op 64-bits besturingssystemen. Ga naar https://support.kaspersky.com/15781 voor meer informatie.
³ De functie Kaspersky Premium for Android is momenteel mogelijk op een beperkt aantal apparaten beschikbaar. Ga naar https://support.kaspersky.com/help/Kaspersky/Android_knownissues/nl-NL/195522.htm voor meer informatie.