Kaspersky voor het derde jaar op rij verkozen tot Customers’ Choice

Het Kaspersky-team is voor het derde jaar op rij verkozen tot een 2019 Gartner Peer Insights Customers’ Choice for Endpoint Protection Platforms.

Ik hou van racen. In de wereld van auto’s, waar teams van ingenieurs en coureurs onverbiddelijk met elkaar concurreren, betekent één keer winnen niets. Twee keer winnen wordt vaak uitgelegd als puur geluk en toeval. Maar drie keer op rij winnen betekent dat je team de kunst onder de knie heeft en dat het terecht tot de kampioenen gerekend mag worden.

Daarom ben ik terecht trots om te zeggen dat Kaspersky’s team voor het derde jaar op rij is benoemd tot een 2019 Gartner Peer Insights Customers’ Choice for Endpoint Protection Platforms.

Deze erkenning is gebaseerd op de beoordelingen van onze klanten. Dit is wat ze zeggen:

  • “We gebruiken Kaspersky al sinds 2015. Het is niet alleen antivirussoftware. Het is een pakket met beschermingstools dat het beveiligingsbeheer van werkstations en servers vereenvoudigt,” chief information officer, onderwijs
  • “[Kaspersky Endpoint Security] for [B]usiness biedt uitstekende bescherming tegen virussen. Antivirus definieert, beschermt en verwijdert dreigingen voor het netwerk, HDD of verwijderbare apparaten. Bovendien krijgt een bedrijf een agent (gratis, add-on) die kan helpen om informatie over persoonlijke computers te verzamelen,” chief information security officer, gezondheidszorg
  • “De algehele beoordeling dient als communicatietool voor het topmanagement die heeft bijgedragen aan hogere waarden van de informatiebeveiligingsinitiatieven van de organisatie. Gedetailleerde rapporten van kwetsbaarheden helpen bij het diep graven om het probleem te begrijpen en oplossingen te verzinnen om het te rectificeren.” “Absoluut een must-have tool voor elke organisatie die een gevoel van veiligheid wilt hebben voor zijn informatie-assets op het internet,” senior manager, information security, financiële wereld

Ik wil mijn oprechte dankbaarheid uitspreken aan onze klanten die een minuut de tijd heb ben gevonden in hun drukke schema’s om deze beoordelingen te schrijven; we ontvingen er bijna tweeduizend. Er is natuurlijk ook kritiek geweest, waar we ook dankbaar voor zijn. U kunt alle beoordelingen hier lezen, of er zelf een schrijven. We bekijken uw feedback zorgvuldig en blijven met u samenwerken om onze producten en diensten nog beter te maken.

En ik wil natuurlijk ook het team feliciteren met dit nieuws — zowel de technische als niet-technische medewerkers; research & development, technische ondersteuning, sales, presales, marketing, communicatie — iedereen!

Ga zo door!

De GARTNER PEER INSIGHTS CUSTOMERS’ CHOICE-badge is een handels- en service-merk van Gartner, Inc. en/of haar dochterondernemingen, en is hierin met toestemming gebruikt. Alle rechten voorbehouden. Gartner Peer Insights Customers’ Choice vormt de subjectieve meningen van individuele beoordelingen van eindgebruikers, ratings en data tegen een gedocumenteerde methodologie; ze vertegenwoordigen niet de mening van, noch vormen een goedkeuring van Gartner of haar dochterondernemingen.

Tips